პოლიტიკა

Twitter-ის ახალი პოლიტიკა

Twitter-cannabis-ad

Twitter-ის ახალი პოლიტიკა – კანაფის რეკლამა აშშ-ში

რამდენიმე დიდი ცვლილება ხდება Twitter-ზე, იმ შემთხვევაში, თუ ჯერ არ გსმენიათ. დღეს გაკეთებული ახალი განცხადება განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია კანაფის კომპანიებისა და მომხმარებლებისთვის აშშ-ში.

დაუყოვნებლივ ამოქმედდება, Twitter რეკლამის განმთავსებლებს საშუალებას აძლევს, ხელი შეუწყონ ბრენდის უპირატესობას და კანაფის ინფორმაციულ შინაარსს შემდეგი პროდუქტებისა და სერვისების კატეგორიებისთვის:

  • CBD (კანაბიდიოლი) და მსგავსი კანაბინოიდური პროდუქტები
  • THC (ტეტრაჰიდროკანაბინოლი) და მსგავსი პროდუქტები
  • კანაფთან დაკავშირებული პროდუქტები და სერვისები.
twitter-cbd-politic

twitter-cannabis-420

მაგალითები მოიცავს, მაგრამ არ შემოიფარგლება მხოლოდ: მიწოდების სერვისები, ლაბორატორიები, მზარდი ტექნოლოგია, საძიებო სისტემები, ღონისძიებები და ა.შ

Twitter-ის კანაფის ახალი პოლიტიკა

აქამდე, მხოლოდ CBD აქტუალურ ბრენდებს ჰქონდათ ნებადართული რეკლამის განთავსება Twitter-ის პლატფორმაზე. აწი – სოციალური ქსელი საშუალებას მისცემს რეგულირებული THC და CBD შემცველი კანაფის პროდუქტების, აქსესუარების, სერვისების და სხვათა პოპულარიზაციას.

ამერიკულმა კანაფის კომპანიებმა, ბრენდებმა და მომწოდებლებმა უნდა გაიარონ Twitter რეკლამის განმთავსებლის დამტკიცების პროცესი. დამტკიცების შემდეგ, ინდუსტრიის მარკეტოლოგებს ექნებათ წვდომა Twitter-ის სარეკლამო პროდუქტების მთელ კომპლექტზე, მათ შორის, რეკლამირებული ტვიტების, პროდუქტის პოპულარიზაციის შესაძლებლობების, მდებარეობის სპეციფიკური აღება, ვიდეოს სპონსორობა და პარტნიორი გამოქვეყნების ფუნქციები.

ამ სერვისებს კანაფის კომპანია დამოუკიდებლად მართავს, რაც ნიშნავს, რომ სახელმწიფო დონის რეგულაციასთან შესაბამისობის უზრუნველყოფა მარკეტერს ეკისრება. მდებარეობის სპეციფიკური და ასაკობრივი მიზნობრივი მიზნები ხელმისაწვდომი იქნება ბრენდებისთვის, რათა დარწმუნდნენ, რომ ისინი შეესაბამება ყველა კანონსა და რეგულაციას.

ახალი საზღვარი კანაფის ბრენდებისთვის

ისტორიულად, კანაფის ბრენდებს ეკრძალებათ მონაწილეობა ნებისმიერი სახის ტრადიციულ ან სოციალურ მედიაში სარეკლამო ყიდვაში. ისეთი პლატფორმები, როგორიც არის Facebook, Instagram და TikTok, სასტიკად არის აკრძალული კანაფის რეკლამა, ხშირად ცენზურა 420-თან დაკავშირებულ პოსტებსა და ფეიჯებს. ფასიანი რეკლამა შეიზღუდა ყველა ამ პლატფორმაზე, არსებითად ყველასთვის, რაც ეხება კანაფს.

ზოგიერთი რეკლამა სახლის გარეთ ნებადართულია გარკვეულ შტატებში, მაგრამ ეს რეკლამები ძვირია და ROI-ის გაზომვა ხშირად რთულია. გარდა SEO ტაქტიკის, ელ.ფოსტის მარკეტინგისა და ადგილობრივი სოციალური მედიის კონტენტისა – კანაფის ბრენდებს არ აქვთ ბევრი ვარიანტი მათი პროდუქციის პოპულარიზაციისთვის.

Twitter-ის კანაფის პოლიტიკა კანადაში

კანადა, სადაც კანაფი 2018 წლიდან ფედერალურად ლეგალურია, Twitter უკვე ნებას რთავს კანაფის რეკლამას მათი პლატფორმის საშუალებით. ლიცენზირებულმა პროდიუსერმა ბრენდებმა, მათ შორის Cronos Group-ის Spinach Cannabis, FIGR, Spectrum Therapeutics (Canopy Growth-ის სამედიცინო კანაფის პროგრამა) და Kingsway და Daily Special (Aurora Cannabis-ის მეშვეობით) მრავალი სხვა, გამოიყენეს პროგრამა ფასიანი რეკლამებისთვის. კანაფის ბრენდებსა და მარკეტოლოგებს შეუძლიათ გაიგონ მეტი Twitter-ისა და სოციალური მედიის მარკეტინგის შესახებ ჩვენს უფასო კანაფის ბრენდის მარკეტინგის სახელმძღვანელოში.

Twitter და კანაფის მარკეტინგი

Twitter-ის წყაროებმა დაადასტურეს, რომ გასულ წელს, იყო 20 მილიონზე მეტი ტვიტი კანაფის თემებზე, რაც უფრო მეტი საუბარია კანაფის თემაზე, ვიდრე იყო ყავის, გოლფის, NHL-ის და სხვა ძირითადი ინდუსტრიების შესახებ. ეს მიანიშნებს დიდი ინტერესისა და ჩართულობის მიმართ კანაფის პროდუქტებისა და სერვისების მიმართ Twitter-ის მომხმარებელთა ბაზას შორის.

ამ თვის დასაწყისში, 4 თებერვალს, ილონ მასკმა (Twitter-ის აღმასრულებელი დირექტორი) გამოაქვეყნა სამი ნომერი: „420“. ეს აშკარად იყო მომავალი მოვლენების წინასწარმეტყველება, რადგან კომპანია ახლა გახდა წამყვანი სოციალური პლატფორმა კანაფისა და კანაფის ინდუსტრიის მარკეტოლოგებისთვის.

წყარო: https://adcann.ca

Twitter-ის ახალი პოლიტიკა

კომენტარის დატოვება